دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

باز بودن درب یخچال سامسونگ

بهترین یخچال های سامسونگ

از ویژگی‌های یخچال، می‌توان به نگهداری و ذخیره انواع مواد غذایی در طولانی مدت اشاره کرد که همین امر این محصول را در لیست مهم‌ترین وسایل آشپزخانه قرار می‌دهد و باید در خرید آن دقت کافی داشته باشید. امروزه شرکت‌ها و برندهای مختلفی در سراسر جهان به تولید یخچال می‌پردازند، از این رو تنوع تولید در این زمینه با گذشت زمان بیشتر شده است و خوشبختانه برای هر سلیقه و نیازی یخچال تولید می‌شود. شرکت سامسونگ در کره جنوبی هم در این زمینه به تولید یخچال‌های متنوع پرداخته است و هر ساله با تولید و عرضه یخچال‌های کاربردی، نامی در این زمینه دست و پا کرده است. در دسته بهترین یخچال های سامسونگ میتوان به مدل دوقلو، ساید بای ساید، دور این دور، فرنچ و بالا پایین اشاره کرد که در هر رشته از این دسته‌ها، مدل‌های مختلفی برای سلایق متفاوت و همچنین نیاز و بودجه افراد وجود دارد.

این تنوع مدل در یخچال‌های سامسونگ با قیمت رابطه مستقیمی دارد و طبیعتا هرچه مدل یخچال و کیفیت آن بالا باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد بود. ما در این مقاله سعی داریم با 3 نمونه از بهترین یخچال های سامسونگ شمارا آشنا کنیم تا در امر خرید کمکی کرده باشیم به شما عزیزان. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بهترین یخچال های سامسونگ
بهترین یخچال های سامسونگ

3 نمونه از بهترین مدل های یخچال سامسونگ

سامسونگ RH58
سامسونگ RH58


یخچال فریزر SAMSUNG RH58

یکی از دغدغه‌های خانواده‌های پر جمعیت در امر خرید یخچال، گنجایش و حجم آن برای نگهداری مواد غذایی است. یک یخچال خوب با گنجایش زیاد، همچنان باید ابعاد نسبتا خوبی هم داشته باشد و فضای زیادی را اشغال نکند، از این رو سامسونگ در این زمینه هم به تولید و عرضه انواع یخچال با گنجایش زیاد پرداخته است که مدل RH58 یک یخچال با گنجایش بالا به حساب می‌آید.

RH58 در دسته یخچال‌های دور این دور سامسونگ قرار می گیرد که ظرفیت و گنجایش نگهداری آن 30 فوت است که این فضا این امکان را به افراد می‌دهد تا از لحاظ نگهداری مواد غذایی با حجم بالا مشکلی نداشته باشند. این مدل از یخچالهای 30 فوتی سامسونگ (RH58)، یکی از بهترین ساید های سامسونگ به شمار می‌رود که شرکت سامسونگ تمام تلاشش را کرده است تا این یخچال از بهترین چیدمان در قفسه و محفظه‌ها برخوردار باشد و افرادی که از این یخچال استفاده می‌کنند در قرار گرفتن اقلام غذایی و خوراکی دچار مشکل نشوند.

این شرکت کره‌ای یخچال‌هایی در اندازه های بزرگتر از 30 فوت هم تولید و به بازار عرضه کرده که افراد میتوانند نسبت به تعداد افراد خانواده و همچنین نیاز و سلیقه خود و از همه مهم‌تر بودجه، افدام به خرید یخچال سامسونگ کنند و از فضایی که یخچال‌های 30 فوت و بزرگ‌تر از آن، برای آن‌ها فراهم می‌کنند لذت کافی ببرند.

در ادامه می‌توانید برخی از نقاط قوت این یخچال را به طور کلی مشاهده کنید:

  • مجهز به تنظیم دما در هر قسمت از یخچال
  • برخورداری از قابلیت دور این دور
  • بهره‌مندی از سیستم خنک کننده
  • گنجایش و ظرفیت زیاد برای نگهداری مواد غذایی و اقلام خوراکی

 

سامسونگ RS50
سامسونگ RS50

RS50 بهترین یخچال سامسونگ با بودجه محدود

مدل‌های ساید بای ساید رفته رفته با طراحی منحصر به فرد خود در خانه ها و سایر مکان ها بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و امروزه طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده‌اند؛ البته شما باید از این نکته قافل نشوید که این یخچال‌ها در کنار زیبایی و قابلیت هایی که دارند در رنج قیمتی بالاتری هم قرار می‌گیرند.

به هر حال، اگر شما می‌خواهید اقدام به خرید یخچال ساید سامسونگ کنید یکی از بهترین مدل ها با بودجه مناسب، مدل RS50 است. این مدل از یخچال سامسونگ با توجه به اینکه از قابلیت‌ها، امکانات و همچنین فناوری خوبی برخوردار است، دارای قیمت مناسبی هم هست که افرادی که قصد خرید یخچال با بودجه‌ای محدود و در عین حال با کیفیت و دارا بودن از قابلیت‌های مناسب دارند، خرید این مدل می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

در ادامه برخی از نقاط قوت این یخچال بیان شده است:

  • قابلیت انجماد سریع
  • برخورداری از سیستم خنک کنندگی چندگانه
  • برخورداری از سیستم یخ ریز
  • بهره‌مندی از قابلیت نو فراست
سامسونگ RT53
سامسونگ RT53

یخچال سامسونگ RT53 بالا پایین با برخورداری از قابلیت خنک کنندگی چندگانه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مهم یک یخچال، قابلیت خنک کنندگی آن یخچال است که هر چه یخچال خنک کنندگی قدرتمندی داشته باشد افراد در نگهداری نسبتا طولانی از مواد غذایی و اقلام خوراکی کم‌تر دچار مشکل و اذیت می‌شوند و همین خنک کنندگی یخچال باعث می‌شود این مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشند.

این مدل از یخچال های سامسونگ یعنی RT53، در دسته یخچال‌های بالا پایین سامسونگ قرار می گیرد که از یک سیستم خنک کنندگی چندگانه برخوردار است که در حفظ و نگهداری مواد غذایی همراه با حفظ طعم و بوی واقعی، عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد و می‌تواند در دسته یخچال‌های بالا پایین گزینه مناسبی باشد.

شما میتونید در ادامه، لیست نقاط قوت گفته شده را بررسی کنید:

  • برخورداری از فیلتر ضد عفونی کننده
  • بهره‌مندی از سیستم خنک کننده
  • برخورداری از سیستم یخ ریز
  • قابلیت چک کردن هوشمند

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا با 3 نمونه از بهترین یخچال های سامسونگ شما را آشنا کنیم؛ این مقاله جنبه معرفی داشت و شما میتوانید برای کسب دانش بیشتر در مورد انواع یخچال های سامسونگ و همچنین تعمیرات آنها به صفحه اصلی نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ مراجعه و بسته به نیاز خود، از بخش‌های مختلف سایت ما استفاده کرده و مشکل خود را حل کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *