دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

یخچال ساید بای ساید و دوقلو

مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو

این سوال که در مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو کدام بهتر است، سوال بسیاری از افرادی است که قصد خرید یخچال را دارند، در صورتی که هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خود است. هردو مدل در کشور ما در بحث فروش رقابت تنگاتنگی را دارند و ما هر ساله با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه، شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید به این یخچال ها هستیم. در ادامه مقاله ما به تعریف هر کدام از این مدل ها پرداخته و در پایان مقایسه یخچال دوقلو و ساید بای ساید را انجام خواهیم داد؛ پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

یخچال ساید بای ساید و ویژگی های آن

ساید بای ساید
یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید مدل جدیدی از یخچال‌ها است که از دو در بازشونده برخوردار است. افراد می توانند برای قرار دادن مواد غذایی و اقلام خوراکی از فضای قرار داده شده در درب‌های یخچال و همچنین از فضای داخلی خود یخچال استفاده کنند. این یخچال‌ها با سبک مدرنی که دارا هستند امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته است و طرح کابینت‌ها در آپارتمان‌های جدید را طوری مشخص می کنند که فضای کافی برای قرار دادن یخچال ساید بای ساید وجود داشته باشد. رفته رفته این یخچال‌ها کاملا در خانه‌ها جای خود را تثبیت کرده و جایگزین مدل‌های قدیمی‌تر شده‌اند.

در این یخچال‌ها از فضا به ویژه در بخش فریزر استفاده بهینه شده تا افراد به آسانی به مواد غذایی و اقلام خوراکی دسترسی داشته باشند. این یخچال‌ها علاوه بر تمام ویژگی‌ها دارای ظاهری مدرن و شیک هستند که با سلیقه بیشتر افراد سازگاری دارند. قیمت این یخچال‌ها نسبت به سایر مدل‌ها با توجه به دوام، کیفیت و تمام ویژگی‌هایی که دارند بالاتر است که این تفاوت قیمت با مصرف برق مناسب این یخچال و همچنین دوام آن که به تعمیر شدن یا سرویس شدن هرچند سال یک بار نیاز ندارد، جبران می شود.

شرکت‌های زیادی در سرتاسر جهان از جمله سامسونگ، ال جی، بوش و… در زمینه تولید یخچال ساید بای ساید مشغول به فعالیت هستند و هر ساله با پیشرفت تکنولوژی، آپشن‌ها و امکانات جدید به این یخچال‌ها اضافه می‌کنند تا سلایق بیشتری را پوشش دهند و در امر کیفیت و به طبع فروش، از رقبای خود پیشی بگیرند.

یخچال‌های ساید بای ساید در اندازه‌های مختلف (بزرگ، متوسط و کوچک) تولید و به بازار عرضه می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید این است که می توانید دمای فضای درون یخچال را خودتان تعویض نمایید. این یخچال ها قدرت سرمایش خوبی دارند به طوری که شما میتوانید دمای یخچال را تا صفر درجه و دمای فریزر را تا 24- درجه پایین آورید که این امر در فصل تابستان حائز اهمیت است.

این یخچال‌ها با دارا بودن امکانات جانبی مانند یخساز، آبسردکن، سیستم اتوماتیک ذوب برفک، فیلترهای تصفیه کننده هوا و آب و… افراد را بیشتر به خرید ترغیب می کنند و همین امر باعث افزایش کارایی یخچال در آشپزخانه میشود. یکی دیگر از ویژگی‌های این یخچال‌ها این است که فضاهایی در این یخچال وجود دارند که می‌توانید مواد غذایی و اقلام خوراکی را با دمای بالاتر نسبت به سایر بخش‌های یخچال در آن نگهداری کنید.


یخچال دوقلو و ویژگی های آن

یخچال دوقلو
یخچال دوقلو

یخچال‌های دوقلو هم از جهاتی شبیه یخچال‌های ساید بای ساید هستند ولی تفاوت در این است که یخچال و فریزر در این نوع از یخچال‌ها به صورت جداگانه و همچنین در یک بدنه و مجموعه است. بر همین اساس فضای داخلی یخچال و مخصوصا فریزر یخچال دوقلو بزرگ‌تر از یخچال ساید بای ساید است و به طبع، برای خانواده‌های پرجمعیت و همچنین افرادی که مواد غذایی و اقلام خوراکی زیادی را در یخچال می گذارند، یخچال دوقلو انتخاب مناسب‌تری است.

به دلیل جدا بودن یخچال و فریزر در این نوع از یخچال‌ها، هر کدام از این دو بخش از موتور و کمپرسور جدا و خاص خودش برخوردار است و بر همین اساس در صورت خرابی در هر بخش از این یخچال، تنها باید قطعات موتور و کمپرسور تعمیر و تعویض شود که این کار باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می‌شود.

امروزه شرکت‌های زیادی مانند سامسونگ، ال جی، بوش و… در سرتاسر جهان در این زمینه مشغول فعالیت هستند و هرساله شاهد تولید و عرضه یخچال دوقلوهایی با امکانات بیشتر از سوی این شرکت ها هستیم. مصرف برق یخچال دوقلو از یخچال ساید بای ساید بیشتر است و در مقابل از قیمت کم‌تری برخوردار است و همچنین طراحی ساده‌تری نسبت به یخچال های ساید بای ساید دارد.

در ادامه مقاله به مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو به طور کلی می‌پردازیم.

مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو

مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو
مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو
  • یخچال دوقلو برخلاف ساید بای ساید که از یک موتور برخوردار است دارای دوموتور مجزا (یکی برای فریز و دیگری برای سایر اجزای یخچال) است.
  • از لحاظ قیمت، یخچال ساید بای ساید در رنج قیمت بالاتری نسبت به یخچال دوقلو قرار می گیرد.
  • یخچال ساید بای ساید دارای آپشن‌ها و امکانات بیش‌تری نسبت به یخچال دوقلو است.
  • یخچال ساید بای ساید نسبت به یخچال دوقلو مصرف برق کمتری دارد.
  • یخچال دوقلو به دلیل مجزا بودن بخش فریزر، فضای بیشتری را نسبت به یخچال ساید بای ساید اشغال می کند.
  • یخچال ساید بای ساید برای خانواده‌های کم جمعیت و همچنین جوانان مناسب است و یخچال دوقلو برای خانواده های پر جمعیت بهتر است.
  • از نظر ظاهری یخچال‌های ساید بای ساید ظاهری مدرن، جدید و جذاب‌تری دارند.
  • یخچال‌های دوقلو در ظاهر دو در و همچنین چهار در هم تولید می‌شوند ولی یخچال دوقلو فقط دو در دارد.
  • اکثر یخچال‌های ساید بای ساید، قابلیت تنظیم دما به صورت دستی را دارا هستند.
  • حمل و نقل یخچال دوقلو ساده‌تر از یخچال ساید بای ساید است.
  • در تولید هر دو مدل از این یخچال‌ها، برندهای معروف مشغول به فعالیت هستند.
  • هردو مدل دارای تنوع رنگ هستند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی داشتیم با مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو شما را با تفاوت‌ها و همچنین شباهت‌های این دو مدل بیشتر آشنا کنیم. انتخاب و خرید نهایی کاملا بسته به نیاز، بودجه و سلیقه افراد، متفاوت است. امیدواریم این مقاله با مقایسه یخچال ساید بای ساید و دوقلو شما را در خرید کمک کند. در ادامه پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بهترین یخچال های سامسونگ نیز مراجعه کنید و با سه نمونه از بهترین یخچال‌های این برند آشنا شوید. همچنین با مراجعه به صفحه اصلی سایت تعمیر یخچال سامسونگ از دیگر امکانات سایت ما بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *